Wednesday, October 22, 2008

Kutimen alle lämmittelemään

Minulla on kaksi työtä yhtä aikaa puikoilla! Yleensä en saa aloitettua uutta työtä ennen kuin olen saanut edellisen valmiiksi. Ihmettelen ja vähän kadehdinkin muiden laajoja UFO- ja WIP-listoja.

Olen jo pidempään suunnitellut torkkupeiton tekemistä. Lenkkimohairitkin on olleet hankittuna projektia jo pitkään. Kylmyys hätisti minut vihdoin hommiin. Tykkään löhötä sohvalla, mutta ilman vilttiä siinä tulee vilu. En käsitä miten joillain ihmisillä ei ole sohvalla vilttiä! Minä voisin ottaa useammankin.

Isoilla, 8mm (kai - puikkomittari on hukkateillä) puikoilla syntyy neuletta hirmuista vauhtia. Kuvittelin että olisi turhauttavan tylsää kutoa tuollaista ainaoikein levyä, mutta tämähän on suorastaan addiktoivaa (pari kerrosta vielä... ). Lenkkimohairin rinnalla juoksee Florica, sillä halusin viltistä lämpimämmän ja pehmeämmän kuin pelkästä mohairista. Tosi kuohkealta tämä kyllä tuntuu. Aion kyllä valmiina vielä vähän pingotella tätä, jotta tähän tulisi vähän enemmän kokoa.

Tuo vaaleanpunainen mytty on tämän illan aikaasaannos. Siitä tulee jotain huovutettua. Koska olen niin vähän huovutellut kerron vasta pesukonekäsittelyn jälkeen mitä mytystä tulee.


1 comment:

Katri said...

Kiitos paljon postipaketista! Tosi mukava yllätys.